Leclerc: Οι τριβές με τον μηχανικό του - Τέλος στα θρυλικά «We are checking»


Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ο Xavier Marcos Padros θα αποχωρήσει από το πόστο του ως μηχανικός αγώνα του Charles Leclerc, αρχής γενομένης από το GP στην Ίμολα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Scuderia Ferrari Press Office - FOTO COLOMBO IMAGES
  • 10/5/2024

Ο Xavi Marcos βρίσκεται στη θέση του μηχανικού αγώνα του Charles Leclerc από το 2019, όταν μετέβη στην ομάδα από τη Sauber, όπου ο Μονεγάσκος ξεκίνησε την καριέρα του. Μέχρι τότε, ο Ισπανός μηχανικός ήταν στο πλευρό του Kimi Raikkonen στη Sauber, τον οποίο αντικατέστησε ο Leclerc.

Την Πέμπτη, 9 Μαΐου, η Ferrari έκανε γνωστό ότι ο Marcos θα αποχωρήσει από αυτό το πόστο από την αρχή της επόμενης εβδομάδας, ώστε να δουλέψει πάνω σε «άλλα, σημαντικά προγράμματα της εταιρείας,» όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας:

«Οργανωσιακή ενημέρωση: Η Ferrari ανακοινώνει ότι, από τη Δευτέρα, 13 Μαΐου, ο Xavi Marcos θα φέρει την εμπειρία που κέρδισε ως μηχανικός αγώνα στην ομάδα της Formula 1 στην εξέλιξη άλλων σημαντικών προγραμμάτων της εταιρείας.»

Αυτή η αναδιάταξη είναι πιθανώς αποτέλεσμα των συνεχών τριβών του Ισπανού με τον Leclerc, με τη συχνά κακή τους επικοινωνία τα τελευταία χρόνια και τις αμφίβολες επιλογές στρατηγικής, ιδιαίτερα το 2022, όταν ο Μονεγάσκος βρισκόταν στη μάχη για το πρωτάθλημα.

Ο Leclerc έχει εκφράσει πολλάκις τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο που έδινε οδηγίες ο Marcos, αφού συχνά, εκείνες ήταν ασαφείς ή δυσνόητες. Για παράδειγμα, στο GP ΗΠΑ του 2023, ο Μονεγάσκος αποκάλυψε ότι «έδωσα μπουνιά στο κράνος και το τιμόνι μου» όταν ο Marcos τον είχε προειδοποιήσει για παραβίαση των ορίων της πίστας, αμέσως μόλις είχε κερδίσει την pole position στο Τέξας. Τελικά, ο Ισπανός αναφερόταν στον γύρο του Max Verstappen, ο οποίος είχε πράγματι πατήσει εκτός πίστας, χωρίς όμως να το διευκρινίζει στο πρώτο του μήνυμα.

Πιο πρόσφατα, στο φετινό GP Κίνας, έλαβε χώρα ένα παράξενο περιστατικό μεταξύ των δύο, όταν ο Ισπανός ζήτησε από τον Leclerc να ακολουθήσει την «αρχική γραμμή στις στροφές 7 και 8 για σύγκριση,» κάτι που μπέρδεψε αρκετά τον Μονεγάσκο:

Marcos: Δοκίμασε την αρχική γραμμή στις στροφές 7 and 8 για σύγκριση.

Leclerc: Τι;

Marcos: Δοκίμασε την αρχική γραμμή στις στροφές 7 and 8.

Leclerc: Δεν καταλαβαίνω. «Οριζόντια γραμμή;» Τι είναι αυτό;

Marcos: Αρχική γραμμή! Όπως στην αρχή του αγώνα.

Leclerc: «Αρχική γραμμή», είπες;

Marcos: «Αρχική γραμμή», ναι.

Leclerc: Τι σημαίνει αυτό;

Marcos: Ξέχνα το, είναι ο τελευταίος γύρος.

Έχουν προηγηθεί κι άλλα αντίστοιχα συμβάντα, με τον Marcos να μένει γνωστός για τη συχνή χρήση του θρυλικού «we are checking,» ή «we will come back to you» όταν ο Leclerc έκανε κάποια ερώτηση σχετικά με τη στρατηγική ή τους χρόνους του στην πίστα.

Ταυτόχρονα, η Ferrari ανακοίνωσε ο μέχρι τώρα μηχανικός επιδόσεων του LeclercBryan Bozzi, ο οποίος βρίσκεται στο δυναμικό της ομάδας από το 2014, θα αναλάβει το πόστο του μηχανικού αγώνα του πιλότου, αντικαθιστώντας τον Marcos από το GP Εμίλια Ρομάνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μετά το GP Μαϊάμι

Verstappen: «Καθόλου δραματική η έξοδος Newey» - Δεν ήταν τόσο ενεργός στην ομάδα

Perez ή Sainz; Πότε θα αποφασίσει η Red Bull για το 2025 - Η πρόταση «κλειδί» της Audi